![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Â
Modalitat per Internet
- Amb certificat digital a la carpeta del ciutadà de la seu electrònica
- Sense certificat digital cumplimentant la sol·licitud a la seu electrònica
descripció |
Â
Certificat emès per l'Ajuntament que acredita la condició de resident d'una persona a efectes de descompte en viatges en el Padró Municipal d'Habitants.
Cal saber que:
- Els certificats de residència per a viatge tindran una validesa de 6 mesos comptats a partir de la data d'expedició.
- No serà necessari obtenir un certificat cada vegada que s'agafa un avió. La validesa del certificat és de 6 mesos, per la qual cosa es podrà utilitzar en tots els viatges que es realitzin durant aquest perÃode.
qui ho pot sol·licitar? |
Â
Qualsevol persona fÃsica inscrita en el Padró Municipal d'Habitants en el moment de sol·licitar el certificat.
quan cal sol·licitar-ho? |
Â
Quan s'hagi d'utilitzar quansevol medi de transport per tal de sortir de l'illa de Mallorca i es vulgui gaudir de les bonificacions a les tarifes del trà nsit regular entre les Illes Canà ries, Cèuta, melilla i Illes Balears amb la resta del territori nacional.
documentació a presentar |
Â
- Presencial
- Sol·licitud verbal, aportant la següent documentació:
- Espanyols: DNI, carnet de conduïr o passaport.
- Estrangers: NIE (targeta de residència), passaport o carnet d'identitat del paÃs comunitari juntament amb el certificat del registre de ciutdà de la Unió Europea.
- Menors:
- DNI, NIE o passaport del menor.
- DNI, NIE o passaport de la persona empadronada amb el menor.
- Llibre de famÃlia juntament amb el DNI, NIE o passaport del pare, la mare o el tutor legal.
- Sol·licitud verbal, aportant la següent documentació:
- Per Internet
- Certificat digital và lid de la FNMT o DNI electrònic o cumplimentació del formulari de sol·licitud del certificat amb les dades adients.
imposts i taxes |
Â
Trà mit gratuït.
actuacions a realitzar per part del sol·licitant |
Â
- Presentació de la sol·licitud presencialment o mitjançant la seu electrònica de l'Ajuntament, acompanyada de la documentació esmentada a l'apartat documentació a presentar.
recursos |
-  Reclamació economicoadministrativa davant del Tribunal Econòmic-Administratiu Regional o Local.
ordenances |
Â
- No aplicables.
legislació aplicable |
Â
- Reial Decret 1316/2001, de 30 de novembre, pel qual es regula la bonificació en les tarifes dels serveis regulars de transport aeri i marÃtim per als residents a les comunitats autònomes de Canà ries i les Illes Balears, i a les ciutats de Cèuta i Melilla.
- Les ordenances especificades a l'apartat ordenances
on cal dirigir-se? |
Â
Modalitat Presencial
A qualsevol de les oficines del Servei d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar:
- Sant Llorenç
Servei d'Atenció al CiutadÃ
Plaça Ajuntament, s/n
07530 Sant Llorenç des Cardassar
Telf. 971 838 393 · Fax 971 838 094
- Son Carrió
Delegació de Son Carrió
Carrer Major, 7
07540 Son Carrió
Telf. 971 569 619 · Fax 971 838 004
- Sa Coma
Delegació de Sa Coma
Carrer Mare Selva, 2
07687 Sa Coma
Telf. 971 812 083 · Fax 971 811 502
Â
Modalitat per Internet